Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

En skidtur med sällskap

Publicerad 2012-02-15 13:45:38 i En bra dag

I gårdagens vackra, soliga, underbara väder var jag,
trots en mycket sliten kropp,
tvungen att snöra på mig pjäxorna och åka skidor.

Kroppen kändes mycket bättre efter turen och
tiden gick väldigt snabbt eftersom att jag hade sällskap.

Astrid Lindgren var med mig i hörlurarna och läste
ur hennes bok Bröderna Lejonhjärta.
Jonatan och Skorpan följde mig i spåret och
helt plötsligt hade jag åkt 9,6km utan att reagera
över att jag varit ute i 45 minuter.

Härligt varm och med solkyssta kinder promenerade jag
hem igen, drack en kopp te och bara njöt.










Vackra dagar när de är som allra bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela