Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Premiärturen verkar bli framflyttad

Publicerad 2012-02-07 13:43:09 i Just nu

Igår kväll var det ungefär bara -4 grader ute och jag hade ställt fram mina nya pjäxor, lagt fram kläder och packat in skidor + stavar i bilen.

Men vädret går inte alls att lita på...
- 25,3 när jag klev upp och sen vände jag tillbaka till sängen för att be till högre makter om varmare väder.

Nu är det -20,8 så skidåkningen blir tyvärr inställd tillsvidare.

Dagen fördrivs med lite plugg, tvättning, matlagning och en sparktur i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela