Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Vem är jag?!

Publicerad 2012-02-05 00:01:47 i Foto

Jag ska försöka att visa vem jag är, fast i bilder!
Vissa av bilderna är väldigt gamla, men de symboliserar mig på olika sätt.


Jag bjuder gärna på mig själv och älskar mina föräldrar



Jag älskar att vara ute i naturen och fiska bla.


Jag är en riktig fotbollstjej som faktiskt varit väldigt duktig när jag var yngre.



Jag älskar sötsaker av olika slag


Jag antar gärna utmaningar även fast jag inte har någon aning om vart det slutar


Jag njuter av vacker natur


Jag scrapbookar mer än gärna när det finns tid


Jag tycker om att klä ut mig


Jag gillar om vinter och snö


Jag tycker om att skapa med mina händer



Jag älskar att åka skidor och tävlade i det när jag var yngre, nu är det bara en hobby




Jag har haft miljarders olika frisyrer och hårfärger

Det var ungefär de bilder som jag hade på datorn och som på något sätt visar lite vem jag är.



Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2012-02-05 09:50:52

Vilken härlig bildkavalkad! Och det gläder mig. Att inte ett endaste kort var på ditt knä! Det ska inte definiera oss! Bra där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela