Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Jag tycker alltid att det är så svårt att komma på en bra/intressant rubrik....

Publicerad 2012-01-23 13:46:02 i Efter operationen

Igår var det återigen dags för supersportsöndag.

Det blev lite snöskottning, skidåkning, löpning, fotboll och tillsist pingis.
Löpningarna gick otroligt bra och kroppen kändes riktigt pigg!
Underbart att all den träning som man slitit med verkligen börjar ge resultat.
Jag var ju väldigt orolig över att jag skulle ha svårt att hänga med, men det går ju faktiskt riktigt bra.
Men, när vi börja köra de kortare och snabbare intervallerna så kommer jag nog att tappa min position.
Jag har alltid varit mycket bättre på långa lite långsamma intervaller än de väldigt korta och explosiva, men det ska ju också tränas upp!
Idag har jag gjort falafel, varit ute och sparkat tillsammans med hunden, varit till mormor och morfar för att fika lite och snart ska jag ut igen en sväng.

Ikväll är det löpning ute som gäller och jag hoppas att kroppen är med ikväll igen!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela