Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nu blickar vi framåt mot ett underbart 2012!

Publicerad 2012-01-01 12:51:41 i En bra dag

Det blev en otroligt lugn nyår för min del!
Var inte speciellt taggad på att festa och umgicks med lite fel sällskap så kvällen var tyvärr lång och inte riktigt vad jag hade hoppats på.
Maten var riktigt god och efterrätten lika så.

Vid 23.40 fick vi för oss att fira in det nya året nere på stan med mycket fyverkerier och andra människor så vi fick tag på en taxi och begav oss dit.
Ett fyverkeri på säkert 10 minuter stod jag och beskådade medan de andra i sällskapet mest funderade över vart de skulle på efterfest..

När alla raketer och smällare var avklarade så vandrade jag hemåt till lägenheten och gick sen och la mig.
Jag kanske var lite tråkig som vek av så tidigt, men jag kände mig mer än nöjd över kvällen.
Somnade väldigt snabbt och mår underbart bra så här dagen efter!

Idag har jag bara tagit det riktigt lugn, läst lite i Zlatans bok och på en stund ska jag ta mig en långpromenad eller köra ett pass på gymmet. Får se hur kallt det är ute!

Pingis ikväll och idag ska jag chocka alla genom att leverera min bästa pingis hittills!

2012 kommer att bli MITT år!! :)

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2012-01-01 17:44:31

Skönt att vakna pigg årets första dag! Tänk ett helt tomt år ligger framför oss! Allt är möjligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela