Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Äntligen FREDAG!

Publicerad 2012-07-13 16:31:51 i Vardag

Usch och fy vilken jobbvecka detta har varit,
ska inte folk gå på semester snart så att jag får lite lugn och ro?
Både denna och förra veckan var hemsk, otroligt mycket att göra, mängder med mail och idag har jag varit inblandad i inte mindre än 20 samtal. (och vi jobbar mest med kontakt med kunder via mail.. tänk då hur mycket det har varit på den fronten).

Ikväll ska jag på födelsedagskalas hos min faster och jag har faktiskt fixat födelsedagspresent till henne!
Jag bakade kakor igår och hon ska få av dem. 2 olika sorter av det enklare slaget, men det var snabbgjort iallafall.
Russinskrynklor och några blåbärssnittar.




Det där är bara en bråkdel av alla kakor som jag bakade, valde att fota de finaste, eller? ;)

Hade med mig till jobbet och bjöd till förmiddagsfikat, de blev slut väldigt snabbt faktiskt, så det ser jag som ett bra betyg!

Hoppas att ni får en fin helg!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela