Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Behandling för att få bort domningarna

Publicerad 2012-07-26 20:01:02 i Allmänt

Nu har jag fått lite behandling för domningarna i foten.

Jag träffade vår sportstherapist direkt efter jobbet och jag har en svullnad i knävecket och där går även nerven ner till foten.
Så han trodde att det var musklerna och svullnaden som tryckte på nerven.
Jag fick lite massage och han tryckte på punkter som gjorde så sjukt ont.
Var visst stel i vad och baksida lår också, så fick behandling där också.

Har fortfarande kvar domningarna/sockerdrickan i foten och det ska mest troligt försvinna när svullnaden är borta.

Kör ett städrace här hemma och sen kl 20.00 sitter jag bänkad framför tvn, vill inte missa dokumentären "Medaljens pris".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela