Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Middag, bio och gym, kvällens planer

Publicerad 2012-07-17 16:33:28 i Vardag

Ikväll blir det att umgås med en mycket fin vän.

Middag hos mig först och senare beger vi oss mot bion för att se Ice Age 4, hoppas att den är bra och att jag inte somnar!

Efter bion ska (läs: måste) jag fara till gymmet och köra ett bra benpass, var på tok för längesedan det blev ett riktigt tungt pass.
Hoppas att huvud och kropp vill samarbeta med mig och att det går att genomföra ett vettigt och tungt pass.

Är fortfarande väldigt loj och mindre munter efter gårdagens fotbollsträning, det är inte så att jag tänker på det just nu, men det finns ändå med, sitter i bakhuvudet och gör min deppig.

Tänk positivt nu Jempa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela