Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nu lägger jag ner det där med fotbollstittande

Publicerad 2012-07-17 08:27:25 i Fotboll

Nu ska jag hålla mig borta från fotbollsplanen ett bra tag.
Är så less på att fara dit och sen bara må dåligt resten av kvällen och även så här dagen efter.
Sover dåligt och har dålig aptit, ska inte utsätta mig för sånt här längre!
Kommer att finnas närvarade på hemmamatcher, men sen kommer jag att hålla mig långt borta.

Jag blir så låg, pratar nästan ingenting och känner mig allmänt deppig.
Just nu sitter jag på jobbet och skulle utan problem kunna börja storgråta utan någon speciell anledning.

Har drömt fotboll hela natten, spelar, springer, drömde om tränare, spelare lagledare mm....

Jag är bara så taskig mot mig som är där, men samtidigt så vill jag ju vara där, prata med alla härliga brudar och se lite läcker fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela