Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Sanndröm?!

Publicerad 2012-07-04 13:12:10 i Efter operationen

Drömmer om fotboll, korsband, operationer och skador.
Inte alla nätter, men ganska ofta.

I natt drömde jag om att mitt knä vek sig, det gjorde ont, fast inte superont.
Jag låg mest och höll om det och kände att livet var hopplöst.
Sen minns jag att jag sa till min mamma att jag skulle ringa dit där man gör operationer på sjukhuset och säga att jag kunde ta första, bästa tid för att få mitt knä fixat.

Undrar om det var en sanndröm eller om det bara var en vanlig dröm?

Imorse hade jag faktiskt mer ont i knäet än vad jag haft på väldigt länge, stel, ömt och lite små låsningskänning.
Kanske för att jag löpte snabbare än vanligt igår eller för att jag skippade benstyrkan och fokuserade mer på armar och överkropp.

Ikväll blir det som sagt cykelorientering och jag fick sällskap av Sara.
Vad trevligt det ska bli och förhoppningsvis så hittar vi igen några kontroller ikväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela