Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Söndag

Publicerad 2012-07-01 10:27:46 i Vardag

Dagen börjar väldigt trevligt, vaknar ganska pigg, ligger kvar i sängen och ser en film.
Får ett sms med en inbjudan på brunch som jag snart ska fara till, umgås med fina tjejer och bara ha det så trevligt som man kan ha det.

Sen hade jag tänkt mig ut på en lång, skön cykeltur.
Ska köpa en karta med kontroller som man ska cykla genom hela Umeå och hitta igen. har man hittat visst många kontroller så deltar man i en utlottning med fina priser.
Det gjorde jag ifjol också och det var riktigt trevligt, så mycket roligare att cykla när man har ett mål.
Och nu när jag inte kan göra supermycket annan träning så passar cykel helt perfekt!

Annars är min dag väldigt öppen och jag kommer bara att göra det jag känner för, inga måsten eller krav!
Ladda upp inför en hektisk jobbvecka som även ska innehålla många pass på gymmet!

Hoppas att ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela