Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Tack snälla människa!

Publicerad 2012-07-24 11:07:47 i Efter operationen

Gårdagen var en trevlig tillställning, god mat och vackert väder.
Tyvärr så uteblev paddlingen då klockan blev för mycket och det var ingen som ville paddla.

Jag åkte hem med en tjej i laget och tack snälla för den resan!

Jag fick bolla mycket tankar, många känslor och tårarna var nära.
Fick förklara hur jag mådde, kände och tänkte och det enda hon gjorde var egentligen att lyssna.
Det kändes så rätt och såna godhjärtade människor finns det inte i överflöd.

Att få prata med någon som verkligen lyssnar på vad man säger och som också vågar ställa frågor om hur jag mår och tänker.
Många frågar "Jempa, hur är det?", utåt sett så ser jag ju ut att må ganska bra, så jag svarar att "Det är bra med mig...".
Även fast det kanske alla dagar inte är så bra!

Det var en härlig resa, även fast den var ganska tung och jobbig.
Att andra vet hur jag tänker och mår känns bra, då behöver det inte komma så många frågor om varför jag inte är på träningarna längre.

Det är helt enkelt för jobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela