Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Till den vackraste platsen på jorden, beger jag mig i solen

Publicerad 2012-07-06 15:18:06 i Vardag

Grillade burgare till lunch och glass till eftermiddagsfika,
det är egentligen inte helt fel att jobba på sommaren ändå.

Ikväll ska jag på Vännäsdagarna och röja runt, eller iallafall
träffa folk och prata med allt och alla.

Imorgon ska jag gå på marknaden hela dagen för att sen åka till
mitt smultronställe, stugan i Ramsjön.
Där ska jag bara vara, sola, slappa, bada och sen även utmana
knäet lite grann.
Ska gå efter en bäck och fiska och terrängen är inte den bästa,
så det blir ett prov på hur mycket ett sargat knä klarar av.
Om jag inte bloggar på några dagar så kan ni ju efterlysa mig och tipsa om att jag kan vara i Ramsjön eller i Ramsa (som bäcken heter).

Hoppas att ni får en mycket fin helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela