Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

AW och mycket annat på agendan

Publicerad 2012-07-12 15:36:03 i Vardag

Det hanns tyvärr inte med något gymmande igår,
blev bjuden på middag på Allstar och sen så var det Sommaren i City,
musikframträdanden med lokala förmågor samt ett tributeband som spelade Queen, Abba och The Beatles.

Sen var den kvällen slut.

Ikväll blir det tyvärr inte heller något pass på gymmet,
ska ut på lite AW och sen ska jag skynda mig hem och baka.

Balansplattan är använd, morgon som kväll och jag hoppas att det ger mig lite mera trygghet och träning av de där småsmåmusklerna som jobbar mest med finliret.
Jag trodde att det igår bara var 2 veckor kvar till besöket hos ortopeden, men jag räknade ju ut att det är ju hela 3 veckor kvar.
Den 1/8 kommer ju att vara ungefär lika efterlängtad som julafton!
Jag vill bara att veckorna ska flyga iväg och att allting går supersnabbt efter det...

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2012-07-12 20:40:56

Förstår din iver så väl. Och hoppas du kan njuta av sommaren runtikring dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela