Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

John Guidetti, dagens sommarpratare i P1

Publicerad 2012-06-27 22:35:03 i Fotboll

Jag har lyssnat på alla sommarpratare i P1 än så länge.

Anja Perssons berättelse var gripande och väldigt genomtänkt. Att hon i så många år lyckats hålla sitt privatliv hemligt för så många.
David Hellenius gav oss en inblick i kampen till att bli en kändis, att tro på det man kan.
Jo Nesbo tappade jag snabbt bort, det norska språket tog över helt och jag missade hela sammanhanget.
John Guidetti, dagens sommarpratare berörde mig på många sätt och vis. Han fick mig att fundera, reflektera och glädjas åt det man har.

"Det är i motgångar som de riktiga vinnarna visar sig, det är då man måste vara stark, det är då man måste hämta kraft.
De som lyckas i slutändan är de som klarar motgångar på bästa sätt, de som inte viker ner sig, de som blir starkare.
Motgångar bygger framgång!"

John Guidetti resonerar om motgångar och det var precis denna pepp jag behöver just nu.

Det där citatet kommer att bli mitt citat just nu och ett tag framöver!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-06-28 09:07:14

Bra ord!
Skönt att det är du som får avgöra om det krävs en ny operation. Svårt och jobbigt beslut, men du vet ju bäst hur det känns. Tungt att börja om, men som sagt DU FIXAR DET!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela