Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Dagens guldkorn smakade fantastiskt gott!

Publicerad 2012-03-01 22:04:03 i En bra dag



Jag fick denna fina och underbart goda muffin av snälla Emelie i laget.
Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna någonting sådant gott och med sådan omtanke.

Dagens guldkorn:
- Underbar muffin
- Fantastisk lunchbuffé tillsammans med storasyster
- Jag gick in i en närkamp på träningen
- Jag är nöjd över mina prestationer i mångt och mycket

Ja, det var dagens härliga guldkorn!

Nu väntar sängen, spikmattan och en god natts sömn!
KRAM på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela