Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Mot nya trevliga äventyr!

Publicerad 2012-03-13 22:23:11 i En bra dag

Det är en vecka sedan jag kom hem från vintertältningen och imorgon blir det andra äventyr.
Jag ska tillsammans med Sara, hennes kille och Saras föräldrar åka upp till Hemavan och bara njuta.
Slalomskidorna och längdskidorna br packade. Om vädret inte tillåter till uteaktiviteter så kanske vi besöker badhuset eller bara myser i lägenheten vi ska hyra.

Det blir nog lugnt här på bloggen tills jag återvänder på söndag eftermiddag.
Men det ni är ju vana med att det är snålt med inlägg!

Kram på er så ska jag njuta massor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela