Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nytt på ryggen!

Publicerad 2012-03-12 22:34:05 i En bra dag

Jag unnade mig en ny ryggsäck idag.
En ryggsäck som kändes helt perfekt på min
rygg och den hade även alla de små finesser
som jag ville ha.

Midjebärrem, massor med småfack, stärkt rygg,
snygg färg och väldigt smidig.
En ryggsäck från Haglöfs kommer nog att hålla
för många olika aktiviteter.

Den kommer att hänga med på cykelturer,
fiskeresor, utflykter och skidturer.



Haglöfs Snow Passion

Jag köpte också en spork, alltså en sked och 
gaffel i vardera sida.
Mycket praktiskt!


Så nu ska jag ut och friluftsliva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela