Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Euphoria

Publicerad 2012-05-26 21:00:15 i Fotboll

Nu laddar vi inför årets upplaga av Eurovision song contest och hoppas såklart att det blir en svensk seger!

Familjen körde en tippningstävling under hockey vm där man satsade en tianlott/match. Den eller de som hade rätt resultat skulle vinna lotterna.
Men, vi måste ha varit väldigt dåliga på att tippa för ingen vann på hela vm-et och inför sista matchen var potten uppe i 42lotter.

Vi har inte delat upp lotterna ännu och de får därför agera pott i kvällens esc.
Vi tippar topp tre och har man rätt land på rätt plats får man 3 poäng, har man rätt land men fel plats får man 1 poäng!

Jag har tippat såhär:
1. Sverige
2. Ryssland
3. Cypern

Hoppas att allting går min väg!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-28 21:32:11

Jag var på fest i lördags och där schlagertippade jag hem en flaska bubbel på följande rad:

1 Sverige

2 Ryssland

3 Turkiet



Schlagerproffs! Hur gick det för dig? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela