Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Inte hundra i kropp och knä...

Publicerad 2012-05-22 21:28:53 i Allmänt

Halvdan känsla i kroppen..
Småsliten, trött, ont i knäet och bara allmänt seg.

Igår hade vi egen träning och jag var då ute på en löprunda. Kände på en gång att någonting var fel i knäet. Det var någonting som liksom flyttade på sig i knävecket, typ som att den nya hamstringen flyttade sig till höger och till vänster i varje steg jag tog.
Det. Gjorde ont och jag kunde inte löpa ut som jag ville. Tänkte att det kanske går över när jag blir varm, men det blev bara värre och värre.
Så när jag väl kom hem igen var det ont i knäet och även likadant idag.
Tränade fotboll ikväll iallafall och kände av det lite nu också, får väl se hur det känns imorgon.

Annars så tog jag en spontan biltripp till Hörnsjö (4,5mil utanför Umeå) igår för att se lillasyster spela match ute i storskogen.
Myggen var stora som humlor, solen värmde, snöhögarna var enorma och målnäten var fastsatta i backen med plankor.
Tyvärr så värmde inte spelet speciellt mycket och det blev tyvärr förlust med 3-0 för Spöland/Vännäs.

Idag har jag suttit ute i solen på både lunchen och middagen samt fikarasterna på jobbet!
Äntligen börjar solen och sommarvärmen komma till Umeå också!

Kram

Er!

Kommentarer

Postat av: Sebbe

Publicerad 2012-05-23 01:16:26

Fantastiskt stilig bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela