Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Match i Kalix mot en annan korsbandsbloggare

Publicerad 2012-05-20 09:43:56 i Allmänt

Sitter i bussen på väg mot Kalix för att möta Assi i serien.
Kommer då även att möta Viktoria (korsbandshelvete.blogg.se) som också bloggat om sin korsbandsskada och vägen tillbaka från den.

Vi är snart i Skellefteå och har väl drygt 2 timmar kvar innan vi är framme. Ska fördriva tiden genom att se på lite film, virka på mina mormorsrutor eller bara surfa runt på min nya iPad som jag köpte av födelsedagspengarna.

Igår spelade jag match med div3 laget mot Kågedalen. Tycker att det gick riktigt riktigt bra för min del.
Kände mig otroligt pigg i kroppen och huvudet. Sprang mycket, fick mycket boll och hade en hög passningsprocent.
Vi vann med 7-2 efter en mycket stabil match som vi ägde totalt.
Tror aldrig att Kågedalen var över halvaplanen på hela första halvlek.
Spelade som balansspelare i en 4-1-4-1 uppställning och spelade bara första halvlek för att vara fit-for-fight inför ett eventuellt inhopp idag!

Kommer att försöka blogga mer nu nät jag hittat igen min vardag igen.
Känner att tiden finns och att jag fortfarande har en hel del att dela med mig av.
Så jag hoppas att ni fortfarande kikar in här och mer än gärna lämnar ett avtryck på något sätt!

Go Go Gellow!!!

Kommentarer

Postat av: Sebbe

Publicerad 2012-05-20 13:12:25

Lycka till =)

Postat av: Viktoria

Publicerad 2012-05-21 10:49:19

Hej! Ja vad roligt, härligt att läsa att du spelar matcher igen! Känns knät bra? Grattis till vinsten igår och lycka till i fortsättningen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela