Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Gym + Fika

Publicerad 2012-09-20 21:02:14 i Efter operationen

Har precis kommit hem från gymmet och ska nu baka en kaka som jag ska bjuda på imorgon.

Saknar mina kollegor alldeles för mycket så lite fredagsfika och surr borde stilla min saknad efter de lite iallafall.

Cyklade hem min första mil på väldigt länge, hittade igen några droppar svett och kom upp i en maxpuls som jag inte haft på flera flera månader!
Bara positivt från gympasset idag och det gillas starkt! :)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-09-21 13:48:55

Det verkar ju gå kanon med knät Jempa!!! Hoppas smärtan har gett med sig lite! Glöm inte lyssna på kroppen och kom ihåg att den har liksom sin egen takt. :D Power to the knee!!

Postat av: Biggan

Publicerad 2012-09-21 16:59:01

Super kul att du kom förbi idag! Trevlig Helg! Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela