Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Kroppen tar mycket stryk

Publicerad 2012-09-14 13:58:51 i Efter operationen

Minsta lilla ansträngning sliter på kroppen så otroligt mycket.

Igår när jag hade varit till sportsmed och sen hälsat på på jobbet så var jag så otroligt trött att jag somnade direkt när jag kom hem och vaknade 2 timmar senare.
Kände redan på jobbet att jag var trött och inte alls med i konversationerna där på slutet. Men det var trevligt att träffa alla!
Trodde att jag skulle ha svårt för att sova i natt, men det märktes inte alls att jag tagit en powernap under dagen.

Idag efter det att jag varit på gymmet så slumrade jag du soffan en sväng.

Att det kan ta på så mycket på kroppen under läkningsprocessen att utföra träning eller vara igång under en hel dag.

Jag undrar hur länge jag kommer att orka med imorgon.
Vi är 4 tjejer som åker iväg till Sundsvall och ska gå på IKEA och Birsta hela dagen.
Kommer att vara otroligt trött och slut på när vi sätter oss i bilen påväg hemåt igen.
Stödstrumpa på, kryckor med (i förebyggande syfte), värktabletter nerpackade och sen ett otroligt glatt humör!
Tror på en kanontrevlig dag!

Imorgon kväll är det lagfest också, men vi får se hur mycket kroppen orkar med efter en heldag i bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela