Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Strax påväg mot Sportsmedicine

Publicerad 2012-09-13 08:06:12 i Efter operationen

Då gör jag mig snart färdig för att försöka hitta igen rätt buss som tar mig till Sportsmedicine och läkar-/sjukgymnast besök och stygn-/agraffborttagning.
Ett plåster lossnade helt och hållet igår när jag bytte till ett par rena stödstrumpor. Men det var bara ett mindre plåster för stygnet som sitter på låret.

Det blir nog någon timme på Sportsmed idag eftersom att det är så mycket som ska göras och kollas.
Men jag är hellre där många timmar på en dag istället för att åka fram och tillbaka flera gånger om!

Jag återkommer med mer info efter besöket och även lite bilder på hur mina ben ser ut utan stödstrumpor och plåster!

Hoppas att ni får en mycket fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela