Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Midsommarafton

Publicerad 2011-06-24 21:53:00 i Efter operationen

Jag hoppas att alla har haft en underbar midsommar såhär långt! Jag har haft en bra dag iallafall, jobbade på förmiddagen och sen stressade jag hem till Vännfors för att försöka dansa lite grann. Jag var med på det jag kunde och tack o lov så var det inte nå mycket spring eller snabba förflyttningar förutom "Björnen sover". (Jag blev snabbt tagen..)

Annars så är det väl inte någon större skillnad med knäet om man jämför med igår. Det är fortfarande ganska svullet och mycket vätska i, men jag har väl inte haft möjlighet att ha det i högläge speciellt ofta...  så nu i helgen blir det att ta det lugnt och reparera skadan.
Hade på mig ett par sockar och när jag tog av de så hade jag världens märke efter resåren och det har inte försvunnit ännu och det var ungefär 4 timmar sedan. Det kanske säger lite grann om hur svullet det är och hur långt ner svullnaden sträcker sig.

Hade hoppats på att det skulle kännas någorlunda bra så att jag kanske kunde vara med och jogga lite på träningen på söndag, men vi får se. Tog några stackars joggingsteg igår och det kändes helt okej, inte bra med tanke på att jag inte kan sträcka ut benet fullt.

Aja, nu ska jag se film med familjen.
Vad passar bättre än "Sommaren med Göran"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela