Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Snabba puckar

Publicerad 2011-06-26 22:38:15 i Efter operationen

Jag är så glad över att jag har världens bästa sjukgymnast :)

Skickade ett mail till honom 21.47 och fick ett svar 21.52... snabba ryck!

Han kan titta på mig någongång under tisdag, men han skulle meddela tid på tisdagmorgon! Hoppas, hoppas, hoppas att det är som det ska!

Jobbar hela tisdagen, men jag får väl se till om jag kan byta med någon annan...

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-06-27 08:20:51

jag är ganska säker på att jag kommer skjuta på operationen faktiskt. som sagt, jag kan spela på det som det är och att göra en operation nu bara en månad innan serien vänder känns därför lite "onödigt". jag vill verkligen inte missa mer. plus att det känns lite halvkul att göra en operation mitt i sommaren med tanke på vädret, bad, jobb osv.

Postat av: emelie

Publicerad 2011-06-27 09:06:36

ja, jag hoppas också att det fungerar. och om det inte gör det så har jag remisser och allt som ligger och väntar på mig så då är det bara att göra operationen så fort som möjligt. det löser sig nog. :)



hur går det för dig? skönt att du ska få träffa sjukgymnasten imorgon.håller tummarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela