Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Sunny saturday

Publicerad 2011-06-18 11:57:33 i En bra dag

En solig dag igen och så underbart, tyvärr så blåser det lite för mycket idag.. men vad gör det när det är helg och man är ledig?!

Idag ska jag åka till Flurkmark och se på lite fotboll, det är seriefinal i div3 mellan Flurkmark och Spöland/Vännäs. Lillasyster ska vara med i S/V idag som reservmålvakt fast hon alltid annars är utespelare. Jag hoppas att det går bra om hon ska hoppa in! :)

Annars så har jag inga större planer över helgen. Tror att jag ska fara till stugan i eftermiddag och bara ta det lugnt, njuta och fiska. Har och kommer att ha stressiga veckor framöver så lite vila från allt skulle sitta fint! Träna ska jag också hinna med, kanske löpning och styrka. 

Ha en riktigt fin helg alla underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela