Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Dag 19

Publicerad 2011-03-07 17:17:15 i Efter operationen

En enorm bloggtorka har jag nu haft i några dagar. Egentligen borde jag ha hur mycket tid som helst att sitta vid datorn, men jag prioriterar mycket annat nu istället och dagarna går ganska snabbt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mitt knä just nu, svullnaden minskar för varje dag, såren läker fint, rörligheten går framåt, smärtan är borta och allting är väl egentligen mycket bra efter omstädigheterna.

Har väl inte så mycket lust att blogga idag heller, men tänkte att jag kanske måste skriva ett inlägg så att de som läser denna blogg inte tror att det hänt någonting med mig! Jag mår finfint men har just nu ingenting att dela med mig av här på bloggen!


Är det någonting som ni vill att jag ska skriva om?!
Någonting om knäskadan, operationen, fotboll, pyssel, mig själv eller övrigt?!

Jag ska fundera på någonting intressant som kan komma i nästa inlägg!

KRAM på er alla (:

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2011-03-07 18:32:18

mera pyssel!

Postat av: fan

Publicerad 2011-03-07 19:23:52

mer fotboll!

Postat av: Sebbe

Publicerad 2011-03-07 23:53:31

Jag är intresserad av vad än du gör på dagarna :) Jag är mest en sån här dagboks-bloggsläsare ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela