Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Otroligt smickrande

Publicerad 2012-12-15 17:31:14 i Fotboll

Aldrig hade jag väl kunnat tro att jag som 23 åring och skadad i över 2 år skulle vara så eftertraktad inom fotbollens värld.

Det är ju inga storlag som har hört av sig. Men 3 olika klubbar har gett mig anbud om en fortsatt fotbollskarriär i deras klubb som antingen spelare eller tränare.
Alla tre klubbar som hört av sig tycker att jag fortfarande har väldigt mycket kvar att ge inom fotbollen och samtidigt är de ute efter mina erfarenheter som jag samlat på mig under mina alla år (17år) som fotbollsspelare.

Jag har tänkt och grubblat över 2 olika alternativ ett tag nu och snart vill jag gärna bestämma mig så att jag kan satsa helhjärtat för den klubb som jag bestämmer mig för.

Hjärnan säger en sak, hjärtat säger en annan.

Vad Jempa gör säsongen 2013 är än så länge inte bestämt, men någonting, någonstans inom fotbollsvärlden kommer jag iallafall att befinna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela