Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nya läggan invigs i natt!

Publicerad 2012-06-18 23:11:53 i Vardag

Har flyttat hela kvällen och vid speciellt ett tillfälle kände jag hur instabilt mitt knä är, det kändes som att det skulle vika sig igen.
Det blev som en aha upplevelse och känslan kändes absolut igen.

Annars har flyttningen gått bra och jag premiärsover i nya lägenheten redan ikväll faktiskt. Trots att det är väldigt rörigt.

Har cyklat ikväll för första gången sedan förra helgen och det kändes faktiskt riktigt bra, lite små ömt, men det kan jag absolut leva med tillsvidare.
Bara jag lyckas flytta in färdigt så ska jag ta upp cyklingen på allvar och åka på flera långa cykelturer i sommar.
Bra rehabträning och ett bra sätt att rensa tankarna på!

Godast och sovgott!

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-06-24 21:27:32

Tack för dina ord. Lycka till hos ortopeden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela