Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Sömnen blev lidande

Publicerad 2012-06-20 12:01:44 i Efter operationen

Precis som jag trodde så blev det en natt med halvtaskig sömn..
Sov oroligt och sen vaknade jag till och från flera gånger.

Vaknade 05.10, var pigg och trodde att det var dags att kliva upp för att jobba, men det var ju inte alls dags.
Funderade på om jag skulle börja plocka och packa upp lådor, men jag låg kvar i sängen och somnade om igen.

Nu börjar jag vara nervös inför MR, även fast jag troligtvis inte får något svar på den idag, men kanske att det går att se någonting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela