Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Söndagen i Östersund

Publicerad 2010-12-07 15:52:38 i En bra dag

Jag säger bara "OJ, vilken dag"

Jag och underbara Sara hade planerat in att vi skulle åka till Östersund (35mil) för att titta på världscupen i skidskytte och vi hade allting klart och planerat. Sen pratade jag med min mormor som sa att min morbror också skulle åka till Östersund och att han kanske hade plats i sin bil så vi kunde åka med honom. Självklart så gick det bra även fast de redan var 3 stycken, så lite trångt blev det.

Vilken resa sen, det måste ha varit de galnaste, roligaste och tokigaste människorna på väldigt länge som vi lärde känna i bilen. Det skämtades, skrattades och retades hit och dit och råkade man säga någonting konstigt så fick man ju självklart höra det resten av resan...
Det var en hel del djur efter vägen och vi såg renar, rävar, orre/ripa (som vi även körde på) och sen en snöklump med öron!!

Sara verkar nu mer vara Jesus då hon fixade mera julmust som säkert skulle ha räckt till oss alla!

De svenska insatserna var väldigt blandat, för damerna gick det riktigt bra då Helena Ekholm slutade på 3dje plats och ACO blev 4a. Våran käre vän Björn Ferry slutade långt ner i resultatlistan och då på en 30 plats om jag inte har helt fel.

Dagen var helt underbar och jag vet inte senast som jag skrattade så himla mycket. På hemvägen satt jag bara och flinade hela vägen, en sån dag var det!

Det går egentligen inte att förklara hur bra och tokig dagen var, det måste upplevas på riktigt!

Tack Sara för en mycket trevlig dag :)



vi stod bra på läktaren iallafall, bland alla andra 7000 pers















Svendsen och Björndalen gör upp om segern! Som Björndalen sedan vann!


KRAMAR


Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-12-08 21:40:30

Måste säga tack detsamma du ;) Oerhört trevligt och skrattretande mest hela tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela