Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Här kommer ett första smakprov på vad jag kan komma att bjuda på!

Publicerad 2010-03-11 22:22:58 i Korttillverkning

Igår bläddrade jag i nyaste katalogen från slöjddetaljer och såg så otroligt många vackra kort och papper så när jag hade slutat jobbet var jag bara tvungen att åka hem och ta fram pysselsakerna.

Det blev hela 4 kort men jag kommer inte att dela med mig av alla idag!



Detta blev ett av 4 kort som knåpades ihop i den värsta inspirationslusten på länge!



En liten närbild på det vackra vita papperet med pärlemormönster som skiftar i all världens färger.



Våriga Kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela