Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Mera kort :)

Publicerad 2010-03-16 17:53:42 i Korttillverkning






Här är ett av de senaste korten som jag gjort. Gillar stämpeln med "ängelflickan väldigt mycket för hon passar in på så många olika kort, allt från grattiskort till krya på dig-kort eller bara ett vanligt!


Det blir inte mycket skrivet här idag utan jag bjuder på en till bild med 2 kort istället!






Må gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela