Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Femtioåttonde dagen

Publicerad 2010-11-30 21:12:51 i En mindre bra dag

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag.
Jag känner inte för att göra någonting.
Jag har inte orken att göra någonting.
Det blir därför en riktigt tidig kväll för att försöka sova ihop några timmar som jag saknar. Det är en väldigt stor omställning att börja 2 timmar tidigare på morgonen och att gå upp 2 timmar tidigare. Jag är ju vaken nästan lika länge som när jag började kl9 och där har vi ju den felande länken. 

Jag känner mig bara alldeles tom...
...hade tänkt julpyssla, men det blev inget
...var en sväng till mormor och morfar, men det gav mig inte mera energi
...hjälpte mamma att baka, men det var inte särskilt roligt
...måste göra mina knäövningar, men vet inte om jag orkar
...tänkte virka en duk, men det orkar jag inte börja med

Så idag är bara en sån där allmänt konstig dag när jag inte känner för att göra någonting. Skönt då att det är sängdags snart!

KRAMAR och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela