Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Femtiofemte dagen

Publicerad 2010-11-27 18:04:32 i En bra dag

Jag tog mig en sovmorgon imorse vilket jag hade gjort mig förtjänt av eftersom att jag klivit upp 06.15 hela veckan. Vaknade just efter 10, käkade lite frukost och drog på mig träningskläderna för att gå mot tenton och köra ett pass. När jag går efter gatan stöter jag på Moa som står och sopar av bilen. Hon skulle också och träna, fast på tenton city så jag hängde med dit! Mycket trevligare när man är 2, fast man hinner ju ändå inte prata så mycket.
Jag joggade och körde mina övningar + lite extra ben. Det kändes riktigt bra och skönt att göra bort passen på "morgonen" så man har hela dagen kvar.

Hade som planen idag att åka och shoppa och sen julpynta lite i lägenheten. Och det gjorde jag... men det verkade som att hela umeå med omnejd också var ute för att handla. Lååååååånga bilköer, inte en enda ledig parkeringsplats, långa köer för att betala, mycket folk, snöstorm, kallt och totalt bara mycket av allt. Det blev inte så mycket shopping för min del, lite mat, nya handdukar och en tvålpump. Var in på systemet och där var det inte alls så mycket folk som jag trodde att det skulle vara, skönt!

Vi får se vad som händer ikväll, lite fest hos Moa kanske, annars en lugn hemmakväll!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela