Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Hemma

Publicerad 2010-10-24 00:13:00 i Fotboll

Då var man hemma igen efter en härlig kväll med brudarna, mycket skratt, kramar och dans på bordet!

Men för min del så blev det en lugn kväll med inte alltför mycket alkohol. Jag måste ju tänka på mitt knä och man blir ju lätt övermodig när man fått i sig lite för mycket, eller iallafall jag. Ska också hämta min älskade syster som kommer med flyget imorgon! Längtar så oooootroligt mycket :)

Nu har jag lindat om knäet för det har svällt och inte alls känts så bra ikväll så jag har mest suttit ner och tagit det lugnt. Hoppas bara att det inte sväller alltför mycket till imorgon för då är det så jobbigt att förflytta sig! Hoppas hoppas att det är ganska bra!

Nu ska jag försöka att slumra in för att kunna vara så piggelin imorgon som möjligt, tror att det inte blir alltför mycket gjort men man kanske ska vara lite trevlig iallafall :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela