Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Publicerad 2010-10-10 16:20:04 i Fotboll

Seger med 2-1 på ett kyligt Röbäck!

Nu håller vi oss kvar i div 1 och tjejerna visade verkligen Södrahjärtat idag, så fantastiskt skönt att vi kan avgöra innan sista matchen! Oj vad nervöst och jobbigt att sitta på läktaren och titta, jag ville bara kasta kryckorna och hoppa ner på planen för att hjälpa laget (eller stjälpa).

Ikväll ska jag kanske hitta på någonting med Sara, vi får se vad det blir!

Nu ska jag försöka att få upp värmen och göra någonting till middag för att sen kanske ta en powernap och försöka ta igen lite av nattens förlorade sömn!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Seb

Publicerad 2010-10-10 19:09:59

Alltså, FETT MED ÄG! Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela