Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Tolfte dagen

Publicerad 2010-10-15 19:10:53 i En bra dag

Nu går dagarna fortare än fortast..

Idag vet jag inte riktigt vad jag gjort men dagen har ändå bara flugit förbi.

Jag har Äntligen stickat klart min pippitröja som jag började med i våras, kanske bra att ha den klar innan det blir vår och sommar igen, har även fäst trådarna så nu är det bara det tråkiga med att sy ihop den! Ingen som känner sig manad?! ;)

Var ute på en ganska rask promenad i solen och det var hur underbart som helst, den lilla snön som ramlade igår knastrade så härligt under fötterna och nu är jag glad att jag har 2 ben att gå på, även om det ena är lite trasigt!

Knäet känns bättre och bättre men det är lite ömt och jag kan inte böja det så mycket...

Sådana här dagar är verkligen värda att ta vara på och att leva livet fullt ut! Så nu är jag lycklig.

Ikväll blir det fredagsmys framför tvn med mamsen och papsen!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela