Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Hoppet är det sista som lämnar en, har jag hört..

Publicerad 2011-08-30 17:57:16 i En mindre bra dag

Nu har jag helt tappat humöret igen.. Vet inte riktigt vart jag ska hitta igen det denna gången?! Allting var ju ganska bra efter semestern och jag kände att jag var glad, trevlig och lycklig. Nu har jag ramlat nedåt igen och känner inte för någonting, är inte så pratsam eller speciellt trevlig. Det stämmer inte riktigt.. Jag vet inte riktigt vad som gjorde att jag hamnade här igen. Är det att det blir en ny operation, att backa några steg i rehaben, att behöva bråka med Folksam om att de ska betala min behandling, att hösten närmar sig, att jobbet inte är speciellt utvecklande, att jag måste ringa överallt, bli sjukskriven igen (det är iofs bara typ 1 vecka, men ändå) eller är det en kombination av allt?! Jag vill inte känna såhär, jag vill vara som jag brukar!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-08-30 19:11:41

Det är nu du växer som person och lär känna dig själv. Om det är till någon tröst! Kramar

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-08-30 20:37:55

Du har redan bevisat att du är STARK så det här blir en lätt match för dig.

Tycker det är så orättvist, men fortsätt kämpa och skynda långsammt..



Tänk på vad mysigt det blir under hösten, kunna mysa med tända ljus, en kopp te och en spännande bok.

Postat av: AKA

Publicerad 2011-08-31 21:38:57

Håll i. Håll ut. Imorgon känns det bättre.



Sv: Jag tycker det är skönt att ligga med det onda benet på spikmattan en stund innan jag sover. Då har jag mindre ont på natten...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela