Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Tråkväder ute...

Publicerad 2011-08-06 21:43:11 i En bra dag

Regnskurar och allmänt grått och tråkigt ute idag...

Var även ensam hemma mitt på dagen och nu hela kvällen, men det kan vara ganska skönt ibland!
En rejäl sovmorgon
Har varit ute och plockat blåbär och hallon.
Bakade blåbärsbullar.
Cykeltur i duggregnet.
Lördagsmys hos mormor och morfar.
Nu smyger sig pysselandan på och jag tror att jag måste göra ett grattiskort!

Godnatt och KRAM på er

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-08-07 12:39:30

Träna & baka är perfekt sysselsättning de dagar då solbrännan får återhämta sig! Hej på dig! I´m back! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela