Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Massor med snö och suveränt sparkföre!

Publicerad 2011-12-11 22:14:24 i En bra dag

Jäklar vad mycket snö det kom på en och samma gång!
När jag gick och la mig på fredagskvällen så hade det kanske kommit en dm snö.
När jag blev väckt i lördags morse så var det snö upp till knäna på vissa ställen.. Så sjukt mycket snö !

Efter några timmars skottande av gården och efter det att plogbilen varit ute så blev det perfekt sparkföre!
Jag, mamma, pappa och hunden var ute på en 5km lång sparktur tillsammans.
Underbart härligt väder och snabbt gick det :)



Kolla plogvallarna, blänket på vägen och det mysigaste huset i Vännfors!

Nu har vi -16 grader och jag hoppas verkligen att vi får behålla all denna snö som fallit!
Kram från ett vintrigt norrland!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-12-12 07:38:17

åh, jag vill också ha snö! det bara regnar här hela tiden.... :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela