Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nu är glada julen slut!

Publicerad 2011-12-26 22:02:54 i En bra dag

Och imorgon återgår jag till arbetet igen, precis som om det varit en helt vanlig helg!

Julafton blev en väldigt mysig dag tillsammans med familjen och mormor och morfar.
Fika, Kalle Anka, middag, julklappsutdelning och Svensson Svensson.

Jag fick väldigt många och bra julklappar av tomten i år, tur att jag varit så snäll och skötsam!

Jag fick bla
- En matberedare
-En elvisp
-Boken om Zlatan
-Smink från ID
-Stickor och lite garn
- Vackra plåtburkar att förvara pyssel/kakor i
- Scrapbooking saker
- Verktygslåda
- Underkläder
och massor med annat!

Juldagen firades också tillsammans med mormor och morfar genom middag och efterrätt, men nu höll vi till hemma hos oss!

Idag på Annandagen var vi hos mina kusiner i Bullmark utanför Umeå och hade ett litet mästerskap tillsammans med mina andra kusiner och mormor och morfar.
I Bullmark skolas lilla gympasal genomfördes hela havet stormar, lite "aerobics", prickskytte, tipspromenader och spökboll!
Jag blev en stolt och nöjd 2a bland 16 deltagare!

Julklappsleken hanns med och där lyckades jag roffa åt mig tidningen damernas värld där det följde med ett läppglans från body shop!

Jag har haft en otroligt trevlig jul och önskar att man kunde stanna tiden och eventuellt spola tillbaka den så jag hinner njuta ännu mer!

Många Kramar och ha en god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela