Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nytt år, nya möjligheter!

Publicerad 2011-12-31 16:12:45 i En bra dag

Så var detta året slut och det är ett år som jag verkligen kommer att minnas.
Många känslor, blandade känslor och otroligt många minnen och prövningar som jag kommer att bära med mig i hela livet!
Vissa stunder önskar jag verkligen att jag inte drabbats av alla dessa skador, bakslag och operationer, men samtidigt så inser jag hur mycket jag lärt mig om mig själv som person och vad jag uppskattar här i livet!
Jag vet vilka personer som kommer att finnas i min närhet när jag behöver de som allra mest, jag vet nu vem jag är som person, vad jag vill och vad jag kan.

Tack för detta år och hoppas att nästa år blir minst lika ihågkommet!

GOTT NYTT ÅR på er alla och tack för alla peppande ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej