Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nittiosjätte dagen

Publicerad 2011-01-07 19:07:59 i En bra dag

Tidigare i familjen har vi alltid haft hund i alla år och i höstas var vi tvungna att avliva honom och det var såklart väldigt tungt. Men nu har vi en ny hund på prov vid namn Eros, han är en blandras av alla möjliga  slag, vet inte riktigt vad det är för typ. Men lite lurvig och inte så jättestor.
Han är världens mysigaste och vill gärna vara med överallt. Så nu blir det många och långa promenader för min del och det är ju bra att jag är ute och går för att träna både konditionen och knäet.
Visst känns det att jag är ute mycket och rör på mig för idag har det varit väldigt stelt och det knäpper lite nu och då.

Ikväll blir det annars bara en lugn kväll, slappa framför tvn och bara mysa. Det kan man behöva en fredagkväll!

Detta blir ett kort inlägg för jag vet inte riktigt vad jag ska dela med mig av!
Är det någon som har en fråga eller fundering så är det bara att skriva bland kommentarerna :)

KRAMAR på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela