Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Skoj på hoj!

Publicerad 2011-07-09 12:39:02 i En bra dag

Jag och Sara har köpt oss varsin karta med kontroller runt om i Umeå och ska nu i sommar cykla runt och leta alla dessa orangemärkta orienteringskuber och kanske vinna ett fint pris!

Det ska bli superkul att komma ut och se delar av Umeå som man kanske inte ser så ofta annars. Sen blir det ju lite träning på köpet också! :)



Ett litet smakprov på vad som väntar!
Det finns totalt 40 kontroller och jag siktar iallafall på att fixa alla!

Tror att detta kommer att vara sjukt roligt och dessutom mycket roligare när man är 2, blir väl kanske att packa fikaväskan, kameran och bara cykla iväg, prata om allt mellan himmel och jord och bara umgås!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-07-09 17:30:26

Åh det låter ju hur kul som helst! Själv funderar jag på Tjörnrundan på cykel i augusti! Och Midnattsloppet på kryckor!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-07-09 21:34:54

Du låter taggad Jempa, det är bra det! Jag siktar såklart också på att ta alla kontroller :D Kameran och fikat blir absolut två måsten! Ska bli så kul, på måndag ses vi!

Postat av: AKA

Publicerad 2011-07-11 08:25:12

TEG är mina hemmakvarter om hojen leder dig dit! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela