Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Dagens makeover!

Publicerad 2011-03-22 23:31:02 i En bra dag

Dagen har varit sjuuuukt lång, mycket väntan, stillasittande men även ompyssling!
Var kl 9.00 på Folkets Hus i Umeå för att vara hårmodell, hade inte så stor koll på vad som skulle hända med mitt hår, men jag är så jäkla nöjd :) Det är egentligen inte så stor skillnad, var mer rödhårig innan och mera långhårig!

Blev först färgad, en aprikos ton med ett blont parti, sen en nyansering i det blonda för att få det ännu mera "kallt". En sminkning på det med grön ögonskugga och sen klippningen på det! Har typ vad man kan kalla pottfrilla!  Men inte pottfrilla på ett fult sätt, utan lite mer modernt och som jag tycker blev riktigt snyggt iallafall!

Frisören Tomas Edlund (Wellas chefstylist) gjorde så himla många underbara förändringar på alla som fick vara med! En kille hade långt, rakt, stripigt hår ner till armbågs längd. Han fick en kortare frisyr med lite längd kvar och håret såg genast mycket fräschare och tjockare ut! Helt sjukt vad man kan vara duktig och ta fram det som är snyggt på folk genom en hårklippning. 



Såhär blev det... lägger ut fler bilder en annan dag när jag fotat baksidan och mera av sidorna också!

Nu är det mest spännande om man själv klarar av att styla till det... vi får väl se!

KRAM :)

Kommentarer

Postat av: Seb

Publicerad 2011-03-23 00:29:52

Schtiligt! Men du ser lite arg ut =(

Postat av: Zandra

Publicerad 2011-03-23 07:23:48

Snyggt!!



Svärmor och Daniels lillasyster blev också stylade igår.

Postat av: Zandra

Publicerad 2011-03-23 10:22:49

sv: hon kände igen dig men inte visste varifrån kanske. haha. hon är sån.



ska prata med henne idag. Jo jag såg en bild på henne och jag tyckte att hon blev sjukt fin. läckert.



ni blev som puddingar när ni var där. jag kanske också skulle behövt fara dit. haha



// Zandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela