Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Påväg mot nya äventyr!

Publicerad 2011-05-14 11:28:34 i En bra dag

Nu sitter jag i bilen påväg mot våran stuga i Ramsjön!
Vi är hela familjen som åker + lillasyrrans pojkvän.

Det är första gången som vi åker dit sen snön försvann, så vi har väl det som vi ska göra!
Kratta och försöka skynda på sommaren.
Elda i stugan och se om vi får upp någon värme.
Kanske träffa på lite grannar.
Mysa och hoppas på bra väder!


En gammal bild tagen i Ramsjön,
men det är den enda som jag
kan bjuda på för tillfället!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-05-25 15:59:47

Hej hopp! Tack för välkomnandet på facebook :) Det känns bra att vara hemma igen, nu har jag ju 3 veckors semester innan jobbet drar igång. Hade ni det bra i stugan? Jag tänker tillbaka på när vi satt där på altan och smuttade lite på vinet ;) Hoppas allt är bra med dig! Jag kommer till Umeå imorn kväll, kanske har lust att hitta på något på måndag, tisdag eller onsdag till veckan? Åker tillbaka till Vallsta på kvällen den 1 juni och blir där tom den 15:e. Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela