Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

I wanna wish you a merry christmas

Publicerad 2011-11-30 15:40:08 i Pyssel



Jag har gjort 2 stycken julkort idag och fler ska det bli!

Idag har jag använt mig av vanligt svart papper, sidor ur en mycket gammal Gamla Testamentet, glitterpapper, glitterlim, dubbelhäftande tejp, 3d kuddar och en God Jul stämpel.
Väldigt enkla kort med lite material!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-11-30 18:09:24

Riktigt fina kort! Du har talang för det där :)

Postat av: emelie

Publicerad 2011-11-30 20:21:16

mmm, för det mesta är knäppningarna bara irriterande men ibland kan mina vara riktigt obehagliga. typ som att det raspar till i hela knät och som att nåt flyttar på sig typ. men som sagt, de tillfällena blir färre och färre. :)



har du gjort någon styrkemätning? jaa, spänsten är lite klurig att få tillbaka. och sen är det väl så där halvkul att hoppa runt på gymmet. hehe. men jag var rätt så bra med spänsten innan meniskskadan. nu är det lite sämre igen. hehe. iaf så har jag kommit fram till att min hamstrings fortfarande är sjukt efterbliven. den lever sitt egna lilla isolerade liv känns det som. har framför allt kommit fram till att den inte är speciellt uthållig. styrkan försvinner liksom direkt. första repen och setet brukar gå bra men sen totaldör den. så det får jag nog jobba lite på. :)



har du bestämt hur du ska göra nästa år?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela