Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

På upptäcksresande

Publicerad 2011-11-06 10:57:01 i Fotboll

Jag har kommit på en fördel med att inte spela fotboll.
Ja, under drygt 13 månader utan fotboll så har jag kommit fram till en enda fördel.
Jag har, för första gången i mitt liv, vackra fötter!
Inga blånaglar, inga blåsor och framförallt inga förhårdnader.
Detta som ett resultat över att jag inte behöver klämma ner mina fötter i ett par fotbollsskor.

Ja, det var lördagens upptäckt i duschen!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-11-06 13:32:37

jo, det är väl helt okej. jag har iof inte gjort så mkt annat än att jobba och hänga lite på gymmet men det går bra iaf. dock får jag små hakningar och en jäkla massa knak i knät men jag vet inte... iaf knaken känns ju som nåt man får leva med men de små hakningarna är lite jobbiga faktiskt. ska på återbesök hos läkaren på tisdag faktiskt så får väl se vad han säger. förmodligen, lev med det!



skönt att det känns bra för dig iaf! hur ser planerna ut nu då? uppehåll med laget nu eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela